خوان موسو به عنوان بهترین بازیکن زمین در جریان دیدار اتلتیکو مادرید مقابل بارسلونا که با شکست ۱-۲ شاگردان دیهگو سیمئونه همراه بود انتخاب شد. او به دلیل مهارهای متعددش در این بازی این عنوان را به دست آورد. در پایان مسابقه هم این دروازهبان اتلتیکو مادرید با DAZN صحبت کرد.
ارزیابی مسابقه
«ما نیمه اول فوقالعادهای بازی کردیم. حتی بهتر هم بازی کردیم و موقعیتهای زیادی خلق کردیم. مسابقهای سرگرمکننده و لذتبخش بود. کارت قرمز به ما ضربه زد. در فوتبال امروز با یک بازیکن کمتر بازی کردن بسیار دشوار است. من همچنین فکر میکنم آنها هم باید کارت قرمز میگرفتند. داور بهوضوح در زمین آن را دید. سپس در بازبینی هم دیده شد. آن اتفاق میتوانست بازی را واقعیتر کند. اما به هر حال، ادامه میدهیم. بازی مهمی بود. این نتیجه اعتماد به نفس ما را از بین نمیبرد. یازده مقابل یازده، فکر میکنم ما بهتر بودیم. موقعیتهای زیادی خلق کردیم و توپ را خوب به گردش درآوردیم. این به ما اعتماد به نفس میدهد.»
گل دوم
«توپ برگشتی دقیقاً جلوی پای او افتاد و بدون این که حتی متوجه شود، گل زد. آنها روی گل دوم خوششانس بودند. ما تلاش کردیم دفاع کنیم. تیم تلاش فوقالعادهای انجام داد. من سعی میکنم از تمام تلاشی که بچهها انجام دادند دفاع کنم، چون از بیرون واقعاً چشمگیر به نظر میرسد. وقتی به هر شکلی گل میخوریم، احساس بدی داری. من تلاش تیم را، چه در حالت یازده نفره و چه با یک بازیکن کمتر، ارزشگذاری میکنم و تحسین میکنم.»
احساسات فردی و تیمی