این کارخانه پهپادسازی نابود شد + ویدئو | وضعیت کارخانه بعد از حمله موشکی

همشهری آنلاین یکشنبه 16 فروردین 1405 - 10:50
ویدئویی دیدنی از کارخانه پهپادسازی اسرائیل منتشر شده که در حمله موشکی ایران، به‌ طور کامل نابود شد.

به گزارش همشهری آنلاین، مدیرعامل کارخانه پهپادسازی اسرائیلی می‌گوید خسارت وارده به آن بر اثر موشک ایران به حدی است که دیگر قادر به ادامه فعالیت نخواهد بود.

به گزارش رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت، کارخانه پهپادی رژیم صهیونیستی که پنجشنبه در پتخ تیکوا (منطقه تل‌آویو بزرگ) هدف اصابت موشک ایران قرار گرفت، به طور کامل نابود شده است.

به گفته اسرائیل واسرلاف، مدیرعامل شرکت AeroSol، این کارخانه قادر به ازسرگیری فعالیت به دلیل حجم خسارت وارده نخواهد بود. این خسارت تنها دو روز پس از فروش این شرکت به شرکت امنیتی Valorex به مبلغ حدود ۳۵ میلیون رخ داد.

طبق این گزارش، یک موشک ایرانی با کلاهک بزرگ در نزدیکی حصار کارخانه Aero Sol Aviation Solutions، واحد تولیدی شرکت AeroSol، در پتخ تیکوا اصابت کرد و این تأسیسات را که انواع پهپاد و قطعات بمب ارتش اسرائیل را تأمین می‌کند، نابود کرد.

به گزارش رسانه صهیونیستی، برخورد موشک در روز پنجشنبه گودال بزرگی برجای گذاشت و انفجار، خسارات گسترده‌ای به ماشین‌آلات تولید و دفاتر وارد کرد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.