سخنگوی‌ دولت:تمایلی به ادامه جنگ نداریم/ به آمریکا خوش‌بین نیستیم/ دست برتر را در جنگ داریم

اقتصادنیوز شنبه 08 فروردین 1405 - 20:51
اقتصادنیوز:سخنگوی دولت با بیان اینکه ما به اقدام آمریکا خوش‌بین نیستیم و تمایلی به ادامه جنگ نداریم، تصریح کرد: در جنگ دست برتر را داریم و نیروهای مسلح ابتکار عمل را در اختیار دارند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، فاطمه مهاجرانی در گفت‌وگویی با الجزیره با تأکید بر اینکه ما این جنگ را آغاز نکرده‌ایم و منافع ما باید در نظر گرفته شود، اظهار کرد: طبیعی است ما غرامت دریافت کنیم، زیرا جان‌هایی از دست رفته‌اند که در میان آنان دانش‌آموزان و معلمان بوده‌اند.

وی یادآور شد: بسیاری از مناطق ایران دچار خسارت شده‌ و لازم است تحریم‌ها برداشته شوند. تصمیم‌گیری درباره جنگ و صلح بر عهده فرمانده کل نیروهای مسلح است.

مهاجرانی با بیان اینکه ما به اقدام آمریکا خوش‌بین نیستیم و تمایلی به ادامه جنگ نداریم، تصریح کرد: در جنگ دست برتر را داریم و نیروهای مسلح ابتکار عمل را در اختیار دارند.

سخنگوی دولت همچنین در بخش دیگری از این گفت‌وگو اظهار کرد: از ابتدای جنگ با ادعاهایی درباره توانایی‌های خود مواجه بوده‌ایم و ضربات سختی به آمریکا وارد کرده‌ایم.

 

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.