آمریکا یک ناو جدید به منطقه فرستاد | تریپولی جور لینکلن‌ و فورد را می‌کشد؟!

همشهری آنلاین شنبه 08 فروردین 1405 - 20:39
فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا از ورود ناو تریپولی به حوزه عملیاتی‌اش خبر داد.

به گزارش همشهری آنلاین، فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا (سنتکام) در جدیدترین بیانیه خود اعلام کرد ناو تریپولی وارد فاز عملیاتی شده است.

ناو تریپولی متشکل از ۳۵۰۰ ملوان و تفنگدار دریایی است که علاوه بر هواپیماهای ترابری و تهاجمی، از امکانات و تجهیزات برای عملیات آبی - خاکی برخوردار است.

پیش از این ناو اتمی آبراهام لینکلن و ناو هواپیمابر جرالد فورد برای پشتیبانی عملیاتی در حمله به ایران راهی منطقه شده بودند که هدف اصابت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی قرار گرفته و مجبور به بازگشت شدند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.