حمله موشکی به یک درمانگاه در میناب+جزئیات

اقتصادنیوز شنبه 08 فروردین 1405 - 19:01
اقتصادنیوز:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان عصر روز شنبه با تایید این خبر گفت: این درمانگاه تحت عنوان درمانگاه شهید آبسالان که در مجاورت دبستان شجره طیبه میناب قرار دارد ساعت ۱۶ امروز مجددا مورد حمله دشمن آمریکایی صهیونیستی قرار گرفت.

به گزارش اقتصادنیوز، یک باب درمانگاه که در مجاورت مدرسه شجره طیبه در شهرستان میناب در استان هرمزگان قرار داشت امروز مورد حمله پهپادی دشمن آمریکایی، صهیونیستی قرار گرفت و خساراتی به آن وارد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان عصر روز شنبه با تایید این خبر گفت: این درمانگاه تحت عنوان درمانگاه شهید آبسالان که در مجاورت دبستان شجره طیبه میناب قرار دارد ساعت ۱۶ امروز مجددا مورد حمله دشمن آمریکایی صهیونیستی قرار گرفت.

احمد نفیسی اظهار کرد: دشمن امروز با چندین فروند پهپاد درمانگاه شهید آبسالان را مورد حمله قرار داده و خسارت‌هایی به انبارهای این مجموعه درمانی وارد کرد.

معاون استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه این منطقه و مرکز در روز اول حمله به کشور نیز مورد حمله واقع شده و بر همین اساس تخلیه شده بود، تأکید کرد: خوشبختانه این حمله هیچگونه خسارت جانی در پی نداشته است.

نفیسی تاکید کرد: وضعیت تحت کنترل بوده و اقدامات لازم در خصوص بررسی ابعاد این حمله در دست انجام است.

وی یادآور شد: امروز تمام دنیا می‌دانند که محدوده مورد حمله دشمن، به هیچ وجه نظامی نیست اما مجددا شاهد حمله به این محدوده هستیم که کاملا عامدانه بودن حمله به مدرسه شجره طیبه میناب و به شهادت رساندن ۱۶۸ دانش آموزان و معلم را اثبات می‌کند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.