روسیه با ورود بازرسان آژانس به ایران مخالفت کرد

افکار نیوز شنبه 08 فروردین 1405 - 18:16
نماینده روسیه با اشاره به حملات صورت گرفته علیه ایران گفت که درخواست برای بازگشت بازرسان آژانس ناشایست است.

 نماینده روسیه با اشاره به حملات صورت گرفته علیه ایران گفت که درخواست برای بازگشت بازرسان آژانس ناشایست است.

میخائیل اولیانوف، نماینده فداسیون روسیه نزد سازمان‌های بین‌المللی در وین در گفتگو با خبرگزاری روسی ریانووستی گفت که صحبت از بازگشت بازرسان به تاسیسات هسته‌ای ایران در میانه عملیات نظامی به‌کلی ناشایست و سطحی اس

وی افزود: چه بازرسی می‌تواند مطرح باشد و چه کسی به آن نیاز دارد وقتی جنگی در جریان است و حملاتی از جمله به تاسیسات هسته‌ای انجام می‌شود؟

اولیانوف همچنین ادامه داد: ایرانیان به طور کلی همکاری با آژانس را رد نکرده‌اند. دیر یا زود و در چارچوب توافق جامع پادمانی با آژانس آن‌ها احتمالا اجازه حضور کارکنان آژانس در تاسیسات هسته‌ای را در قالب‌های مشخصی خواهند داد.

نماینده روسیه همچنین با اشاره به  حمله آمریکا ورژیم صهیونیستی به تاسیسات هسته‌ای ایران خصوصا بوشهر گفت: روسیه با آمریکا و اسرائیل در حال رایزنی است و خواستار خودداری از حمله به نیروگاه‌های هسته‌ای در پی وضعیت پیرامون نیروگاه بوشهر است.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.