تقدیر فرماندار تهران از خدمات آتش نشانی در جنگ رمضان

صدا و سیما شنبه 08 فروردین 1405 - 13:07
فرماندار تهران با اشاره به عملکرد نیرو‌های امدادی در جریان جنگ رمضان، از حضور فعال و میدانی نیرو‌های آتش نشانی تهران تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، حسین خوش اقبال معاون استاندار و فرماندار تهران با بیان اینکه آتش نشانان در نقاطی که هر لحظه احتمال اصابت مجدد وجود داشت، با ایثار و از خودگذشتگی برای حفاظت از جان و مال شهروندان ایستادگی کردند، بر نقش این حضور به موقع در کاهش تلفات و کنترل بحران تأکید کرد.
فرماندار تهران با اشاره به تجربه به دست آمده از جنگ ۱۲ روزه با رژیم صهیونیستی، افزود: این تجربه ارزشمند موجب شده تا مدیریت صحنه‌های امدادرسانی و ارائه خدمات به شهروندان با انسجام و کارآمدی بیشتری انجام شود و دستگاه‌های مسئول با آمادگی بالاتری در شرایط بحرانی عمل کنند.
خوش اقبال روحیه ایثار و فداکاری در میان مجموعه‌های امدادی از جمله آتش نشانی، اورژانس و هلال احمر را از عامل افزایش سرعت و کیفیت خدمات رسانی در شرایط حساس کنونی دانست.
وی با اشاره به تقسیم کار و مدیریت میدان با همکاری نیرو‌های نظامی و انتظامی تصریح کرد: عملیات جست‌و‌جو و نجات با هماهنگی کامل میان نهاد‌های امدادی انجام میشود و این تعامل بین بخشی، روند امدادرسانی را با سرعت و دقت بیشتری پیش برده است.
فرماندار تهران خاطرنشان کرد: در لحظه وقوع حملات و اصابت موشک ها، نیرو‌های آتش نشانی به سرعت در محل حاضر شده و به عنوان فرمانده میدان، عملیات اطفای حریق و نجات شهروندان را هدایت می کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.