سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس: نیرو‌های مسلح آماده هر سناریویی هستند

صدا و سیما شنبه 08 فروردین 1405 - 09:41
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از سفر هیئتی از این کمیسیون به استان بوشهر و جزیره خارک خبر داد و گفت: طبق گزارش ارائه شده، نیرو‌های مسلح با قدرت به دفاع از مرز‌های ایران در استان بوشهر ادامه داده و برای هر سناریویی آماده هستند و اکنون در اوج آمادگی قرار دارند.

سفر هیئتی از کمیسیون امنیت ملی به خارک؛ نیرو‌های مسلح آماده هر سناریویی هستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، ابراهیم رضایی با اشاره به سفر هیاتی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به استان بوشهر، گفت: عزیزی رئیس کمیسیون، نبویان نایب رئیس کمیسیون، بروجردی و کوثری از اعضای کمیسیون و بنده در این سفر حضور داشتیم.

وی با اشاره به بازدید از مراکز و مکان‌هایی که در مورد حمله آمریکایی صهیونیستی قرار گرفته‌اند، گفت: بازیدی از بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر صورت گرفت، جایی که بر اثر حمله دشمن آمریکایی - صهیونیستی خسارت‌های زیادی به آن وارد شده بود.

رضایی به بازدید از اسکله مسافری بوشهر اشاره و اظهار کرد: کار شناور‌های مسافربری جابه‌جایی مسافر است که مورد اصابت مستقیم جنگنده‌های آمریکایی- صهیونیستی قرار گرفتند. همچنین از یک واحد صنعتی در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر نیز بازدید به عمل آمد که مورد اصابت و حمله دشمن قرار گرفته است.

وی با اشاره به بازدید از اداره هواشناسی فرودگاه بوشهر گفت: اعضای کمیسیون همچنین از پایگاه دریایی ارتش در بوشهر بازدید کردند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در بخش دیگری از این سفر، دیداری با آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر صورت گرفت. حضور در جلسه شورای تأمین استان بوشهر از دیگر برنامه‌های سفر بود که در آن مدیران و فرماندهان دستگاه‌های مختلف گزارش‌هایی از وضعیت امنیتی استان و اقدامات انجام‌شده در جنگ اخیر ارائه کردند.

رضایی تصریح کرد: الحمدالله با هوشیاری نیرو‌های مسلح و نیرو‌های امنیتی، انتظامی و قضایی، وضعیت امنیت در استان بوشهر به‌صورت کامل برقرار است و طبق گزارش‌های ارائه‌شده، در یک ماه اخیر آمار جرم و جنایت در استان بوشهر به‌شدت کاهش پیدا کرده است.

وی افزود: آمادگی نیرو‌های مسلح مستقر در استان بوشهر در سپاه، ارتش، پدافند و مرزبانی برای دفاع از میهن عزیزمان در مقابل تجاوز دشمن آمریکایی ـ صهیونیستی در سطح حداکثری قرار دارد و نیرو‌های مسلح ما ضربات کوبنده‌ای به دشمن وارد کردند. نیرو‌های مسلح با قدرت به دفاع از مرز‌های ایران عزیز در استان بوشهر ادامه خواهند داد و برای هر سناریویی آماده بوده و اقدامات بسیار خوبی را انجام دادند و اکنون در اوج آمادگی قرار دارند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از مجاهدت‌های نیرو‌های مسلح و همچنین نیرو‌های امنیتی، انتظامی و قضایی برای تأمین امنیت استان و دفاع از کشور در جنگ تحمیلی در مقابل دشمن آمریکایی ـ صهیونیستی قدردانی کردند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.