بازدید استاندار تهران از سازمان اورژانس پایتخت

صدا و سیما شنبه 08 فروردین 1405 - 09:27
استاندار تهران با حضور در مرکز اورژانس تهران، از بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید و روند خدمات‌رسانی را مورد ارزیابی قرار داد.

بازدید  استاندار تهران از سازمان اورژانس پایتختبه گزارش خبرگزاری صدا وسیما ، در بازدید محمدصادق معتمدیان آخرین وضعیت آمادگی عملیاتی ، میزان خسارات وارده به تجهیزات و امکانات، ناوگان عملیاتی و نحوه پاسخگویی به مأموریت‌های فوریت‌های پزشکی مورد بررسی قرار گرفت و بر ضرورت حفظ آمادگی کامل در شرایط ویژه کشور تأکید شد.
استاندار تهران با حضور در بخش‌های مختلف عملیاتی و پشتیبانی، از نزدیک در جریان فرآیند دریافت و اعزام مأموریت‌ها، وضعیت استقرار پایگاه‌ها، زمان پاسخگویی و نحوه مدیریت عملیات در شرایط بحران قرار گرفت.بازدید  استاندار تهران از سازمان اورژانس پایتختبازدید سرزده استاندار تهران از بیمارستان حضرت فاطمه (س) دماوند
استاندار تهران همچنین با حضور سرزده در بیمارستان حضرت فاطمه (س) دماوند، از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان و مسافران نوروزی قرار گرفت.
در این بازدید که سیدکمال سادات، معاون امنیتی و انتظامی استانداری، حیدری آزاد، فرماندار شهرستان دماوند، کرمانی رئیس شبکه بهداشت و درمان و علیزاده مدیر پرستاری بیمارستان‌های زنجیره‌ای دماوند نیز حضور داشتند، آخرین وضعیت عملیاتی این مرکز درمانی در مواجهه با شرایط ناشی از جنگ و همچنین تعطیلات نوروزی مورد ارزیابی قرار گرفت. 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.