گستاخی تازه ترامپ درباره ایران؛ آنها باید «تنگه ترامپ» را باز کنند، منظورم تنگه هرمز است!/ از بن سلمان تشکر می کنم او یک برنده است

اقتصادنیوز شنبه 08 فروردین 1405 - 07:37
اقتصادنیوز: رئیس جمهور آمریکا گفت: می‌خواهم از کل پادشاهی عربستان سعودی تشکر کنم؛ آنها بسیار کمک‌کننده بوده‌اند، برخلاف ناتو.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از انتخاب، ترامپ با یک گستاخی تازه ترامپ درباره ایران گفت: آنها باید «تنگه ترامپ» را باز کنند، منظورم تنگه هرمز است... رسانه‌های جعلی خواهند گفت که سهواً این را گفتم. اما وقتی من کاری می کنم، اتفاقی نیست، نه زیاد.

ترامپ گفت: می‌خواهم از کل پادشاهی عربستان سعودی تشکر کنم؛ آنها بسیار کمک‌کننده بوده‌اند، برخلاف ناتو.

او مدعی شد: عربستان سعودی می‌تواند به محمد بن سلمان افتخار کند، زیرا او عناوین زیادی دارد. او ولیعهد است. او نخست‌وزیر است. او پادشاه آینده است. او حدود هفت عنوان دیگر هم دارد. به او گفتم: «تو بیشتر از هر انسان دیگری روی زمین عنوان داری.» او همه چیز است، و سزاوار این جایگاه است، چون او یک برنده است.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.