ببینید | مدیر مستعفی ترامپ: ایران در حال طراحی یک تله مرگبار برای نیروهای زمینی آمریکا در تنگه هرمز است!

خبرآنلاین جمعه 07 فروردین 1405 - 21:07
جو کِنت، مدیر مستعفی مرکز ملی مبارزه با تروریسم دولت ترامپ گفت: اگر من جای ایران بودم، بزرگ‌ترین هدیه این بود که تفنگداران دریایی یا نیروهای چترباز آمریکا هر جزیره‌ای در تنگه را تصرف کنند. برایم فرقی نمی‌کرد کدام جزیره — می‌گذاشتم وارد شوند. چون به محض اینکه آنجا مستقر شوند، می‌توانم با استفاده از مین‌ها، موشک‌های بالستیک و حملات پهپادی، آن‌ها را عملاً به گروگان تبدیل کنم. این یک فاجعه راهبردی خواهد بود. استراتژی ایران روشن است: پیروزی از طریق نباختن. اجازه بدهند نیروهای آمریکایی وارد شوند، به‌تدریج آن‌ها را از نظر جانی و مالی فرسوده کنند، و سپس منتظر فروپاشی اراده سیاسی آمریکا بمانند — درست مانند باتلاق‌های قبلی در خاورمیانه./آخرین‌خبر

۲۶۶ ۳۳ 

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.