ناو هواپیمابر جرالد فورد کاملا از مدار خارج شد

خبرگزاری مهر جمعه 07 فروردین 1405 - 18:28
یک ژنرال هندی فاش کرد که ناو آمریکایی جرالد فورد کاملا از مدار خدمت رسانی خارج شده و  به آمریکا بازخواهد گشت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پلتفرم ایکس، ژنرال گاگان دیپ باکشی ژنرال بازنشسته هندی تأیید کرد که ناو هواپیمابر غول‌پیکر «یواس‌اس جرالد آر فورد» آمریکا که میلیاردها دلار ارزش دارد، کاملاً از خدمت خارج شده و با دشواری به این کشور بازمی‌گردد.

وی همچنین تاکید کرد که ۷۰ فروند هواپیمای جنگنده پیشرفته و هواپیماهای هشدار زودهنگام و کنترل هوابرد (آواکس) به طور کامل از منطقه عملیات ناپدید شدند و از سرنوشت آنها اطلاعی در دست نیست.

این ژنرال هندی اتفاق مذکور را یک فاجعه استراتژیک تمام‌عیار و رسوایی بزرگ برای نیروی دریایی آمریکا توصیف کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.