حسین قربانی گفت: ما ملت امام حسین (ع) هستیم و من هم به عنوان سرباز کشورم اجازه نمیدهم ذرهای از خاک ایران جانمان به دست دشمنان بیفتد.
به گزارش
گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، حسین قربانی، مربی تیم ملی پارامچ اندازی در پیامی نوشت: شهادت رهبر عظیمالشأن انقلاب، جمعی از فرماندهان، دانشآموزان مدرسه میناب و هموطنان عزیزم را به ملت شریف ایران تسلیت عرض میکنم و حملات وحشیانه آمریکا جنایتکار و رژیم منحوس صهیونیستی به کشور عزیزمان، بهویژه مدارس، بیمارستانها و مجموعههای ورزشی را محکوم مینمایم.
من به عنوان عضو کوچکی از جامعه ورزش کشور با رهبر معظم انقلاب حضرت آیتالله سید مجتبی خامنهای بیعت میکنم و اعلام میدارم که ما ملت امام حسین (ع) هستیم و من هم به عنوان سرباز کشورم در مسیر اعتلا و سربلندی ایران عزیز اسلامی در کنار نیروهای مسلح و رزمندگان اسلام تا پای جان ایستادهام و در میدان میمانم و اجازه نمیدهم ذرهای از خاک ایران جانمان به دست دشمنان بیفتد.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.