به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، حسین شهابی در خصوص این اقدامات مشترک دوائر خدمات شهری و قنوات و مسیلهای منطقه همزمان با طلیعه بهار طبیعت اظهار داشت: در جریان این عملیات مشترک، کلیه انهار و مسیلهای حاشیه معابر و شریانهای ارتباطی با بسیج امکانات و تجهیزات مکانیزه نظیر فنآوری Gentix لایروبی شده است.
وی ادامه داد: عملیات مذکور در اقصی نقاط این بخش از پایتخت با بهره گیری از ادوات مجهز سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران و مشارکت عوامل اجرایی در نواحی هفتگانه تداوم داشته و وقوع جنگ ناخواسته رمضان و ناآرامیهای متعاقب آن نمیتواند مانعی برای خدمت رسانی به شهروندان شود.