نگرانی‌ها از تلفات سنگین آمریکا در صورت تجاوز زمینی به ایران

مشرق نیوز جمعه 07 فروردین 1405 - 05:36
شبکه «سی‌ان‌ان» بامداد جمعه به نقل از منابع مطلع گزارش داد که مقامات آمریکایی درباره اینکه تجاوز زمینی به ایران بتواند برای کاخ سفید راهگشا باشد، تردید دارند.

به گزارش مشرق، شبکه «سی‌ان‌ان» بامداد جمعه به نقل از منابع مطلع گزارش داد که مقامات آمریکایی درباره اینکه تجاوز زمینی به ایران بتواند برای کاخ سفید راهگشا باشد، تردید دارند.

این منابع که نامشان فاش نشد به سی‌ان‌ان گفتند:‌ «نگرانی‌هایی درمورد تلفات سنگین در صورت استقرار نیروهای زمینی در داخل ایران و توانایی آن برای حل مناقشه و پایان دادن به جنگ وجود دارد».

در این گزارش ادعا شده است: «[دونالد] ترامپ [رئیس جمهور آمریکا] در حال بررسی گزینه‌هایی برای تشدید تنش نظامی گسترده علیه ایران در صورت شکست راه‌های دیپلماتیک است».

سی‌ان‌ان به نقل از این منابع خبر داد: «پنتاگون از حملات هوایی به سمت برنامه‌ریزی عملیات زمینی در داخل ایران حرکت می‌کند و سناریوهایی را برای استقرار نیروهای زمینی برای تصرف اهداف مختلف تدوین کرده‌اند».

همزمان نشریه «وال استریت ژورنال» نیز به نقل از مقامات وزارت جنگ آمریکا نوشت: «تمام گزینه‌های نظامی در اختیار رئیس جمهور (ترامپ) است».

این مقامات پنتاگون که نامشان فاش نشد، به وال استریت ژورنال گفتند: «نیروهای اضافی به هزاران سرباز و چترباز که از قبل در منطقه مستقر شده‌اند، ملحق خواهند شد».

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.