وزارت ورزش سفر تیم تراکتور به عربستان را ممنوع کرد

صدا و سیما پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 23:57
وزارت ورزش در اطلاعیه‌ای سفر تیم فوتبال تراکتور به عربستان را ممنوع اعلام کرد.
وزارت ورزش سفر تراکتور به عربستان را ممنوع کرد
 
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، وزارت ورزش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر تقابل تیم فوتبال تراکتور مقابل شباب الاهلی امارات در خاک عربستان در چارچوب لیگ نخبگان آسیا، حضور تیم‌های ملی و باشگاهی در کشور‌هایی که متخاصم محسوب می‌شوند و قادر به تأمین امنیت ورزشکاران و اعضای تیم‌های ایرانی نیستند، تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
 
فدراسیون و باشگاه‌ها موظف به اعلام این موضوع به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای جابجایی مکان بازی‌ها خواهند بود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.