آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی مازندران با هشدار هواشناسی

شمال نیوز پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 17:28
شمال نیوز : مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران از آماده‌باش حداکثری دستگاه‌های اجرایی استان در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد.
آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی مازندران با هشدار هواشناسی

به گزارش شمال نیوز، حسینعلی محمدی در گفت وگو با خبرنگار ما با صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی، از فعالیت سامانه‌های ناپایدار جوی و بارش‌های پیش‌بینی‌شده برای روز جمعه خبر داد و اعلام کرد: تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان، امدادی و مدیریت بحران استان در حالت آماده‌باش قرار گرفته‌اند تا در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی، خدمات‌رسانی به‌موقع و مؤثر انجام شود.

 

وی افزود: هماهنگی لازم میان فرمانداران، بخشداران، دهیاران و دستگاه‌های اجرایی، شهرداری‌ها، راهداری، شرکت‌های خدماتی و نیروهای امدادی صورت گرفته و بر لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای کاهش خسارات ناشی از بارندگی، وزش باد شدید و سایر مخاطرات جوی مطابق دستورالعمل‌های ابلاغی تأکید شده است.

 

محمدی همچنین تصریح کرد: دستگاه‌ها و مبادی مسئول باید در اطلاع‌رسانی مستمر و آگاهی‌بخشی به شهروندان اهتمام ویژه داشته باشند و از مردم خواست در این بازه زمانی از ترددهای غیرضروری در مناطق پرخطر خودداری کرده و هشدارهای صادره از سوی مراجع رسمی را جدی بگیرند.

 

مدیرک مدیریت بحران استان مازندران اعلام کرد که آماده‌باش حداکثری و همکاری میان تمام نهادهای مسئول برای کاهش خسارات احتمالی ادامه دارد.


منبع خبر "شمال نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.