آغاز فعالیت یک خودروسازی در قم بزودی

صدا و سیما پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 14:01
استاندار قم گفت: یکی از صنایع خودروسازی با ۶۰ درصد تولید داخلی به زودی در منطقه ویژه سلفچگان استان قم آغاز به کار می‌کند.

*** آغاز فعالیت یک خودروسازی در قم بزودی

به گزارش تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما؛ آقای اکبر بهنام جو در مراسم بهره برداری از ۴۱ طرح در روستا‌های بخش مرکزی قم با اشاره به اقتصاد مقاومتی که در شعار امسال آمده‌است، افزود: با وجود شرایط جنگی اجازه نخواهیم داد که طرح‌های عمرانی و صنعتی در استان متوقف شود.

وی ادامه داد: یکی از صنایع خودروسازی که ۶۰ درصد از فرآیند تولید آن در داخل کشور انجام می‌شود، به زودی فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان واقع در این استان آغاز خواهد کرد.

بهنام‌جو با بیان اینکه تا آخرین روزهای اسفندماه سال گذشته طرح ها در استان دنبال می‌شدند، گفت: در سال جدید نیز طرح‌های اساسی و حیاتی که می‌توانند در تحقق شعار سال موثر باشد، آغاز شده‌اند.

گفتنی است؛ منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در ۵۰ کیلومتری شهر قم، به‌عنوان مهم‌ترین و نزدیک‌ترین منطقه ویژه اقتصادی به مرکز سیاسی اقتصادی کشور، واقع در مسیر جاده ابریشم، راه‌آهن سراسری و بزرگراه‌های اصلی شمال - جنوب و شرق - غرب ایران بوده و برای برقراری ارتباط با اروپا، کشور‌های آسیای میانه و خلیج‌فارس به‌منظور تولید، صادرات و ترانزیت کالا، موقعیتی ممتاز داشته و قادر است نقش تعیین‌کننده‌ای در اقتصاد کلان منطقه و کشور ایفا کند. 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.