
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این یادداشت آمده است:
«وضعیت این روزهای ترامپ موبهمو حکایت بدیع و جذاب هانس کریستین اندرسن، «لباس تازه امپراطور» را در یادها زنده میکند. خیاط رندی به اسم نتانیاهو این پوشش را برای قامت ناساز ترامپ فراهم کرد و به او پوشاند.
بسیاری کشورهای عربی و تمام کشورهای اروپایی البته غیر از اسپانیا وقت رونمایی در انظار با شور و شعف از آن تعریف کردند.
بیش از همه، خود این موجودِ بیوجود از این لباس ناموجود خوشش آمد و باور کرد. بعد چپ و راست مقابل دوربینها و خبرنگاران ژستهای سخیف گرفت و برای جهان خط و نشان کشید.
در اوج این باور فراگیر، بچههای ایران به عالم و آدم نشان دادند این امپراتور مضحک، لختِ لخت است.
تا آنجا که تاریخ خواندهام، طی این هشتاد سال که از زمان اختراع اسرائیل میگذرد، امریکا و اروپا با تمامی امکانات مالی لجستیکی سیاسی و تبلیغاتی پشتیبان این رژیم غاصب و خونریز بودهاند. سراغ ندارم جنگ مشترکی بهخصوص با آمریکا آن هم بدین وسعت داشتهباشند تا این گونه با تمام قوا به کشوری تجاوز کنند.
این درست که خسارات سنگینی از هر نظر به کشور ما وارد کردند، ولی تا این لحظه از تاریخ سراغ ندارد کسی که رئیس جمهور ابرقدرت آمریکا تا بدین پایه، مفتضح شده باشد.
چطور میشود باور کرد فرعونی چنین مذبذب، هوچیگر، بیظرفیت، بیرحم، خودخواه، بیادب، بیفرهنگ، بیسواد، فاسد و واجد هزاران صفت ناپسند دیگر، بر آن صندلی و مقدرات ملت امریکا جلوس کند؛ کسی که با خونسردی علت هدف قراردادن و غرق کردن یک کشتی بسیار دورتر از منطقه و حامل دانشجویان جوان ملوانی را محض خنده و تفریح عنوان میکند، به مدرسه پر از کودک شلیک میکند و ملّت بزرگ ایران را به حیوان تشبیه کند و لایق نابودی کامل.
آن بیوطنهایی که از او تقاضای حمله به ایران کردند و با کشتار مردم و امکانات کشور، برایش هورا کشیدند و تشکر کردند چطور با خود کنار میآیند؟
باز هم طبق معمول با سلاح ناسزاهای جنسی؟!