بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: خدا را شکر تمریناتمان خیلی خوب پیش میرود و اردوی خیلی خوبی داریم.
حسین ابرقویی در حاشیه تمرین امروز تیم ملی فوتبال ایران در کمپ آنتالیا ترکیه، گفت: در ابتدا باید سال نو را به همه هموطنان عزیزم تبریک بگویم و امیدوارم هر چه زودتر با پایان جنگ و ایجاد آرامش در کشور، مردم عزیز ایران روزهای آرامی را پیشرو داشته باشند. خدا را شکر تمریناتمان خیلی خوب پیش میرود و اردوی خیلی خوبی داریم. امیدوارم با کسب نتایج خوب مقابل نیجریه و کاستاریکا بتوانیم دل مردم را شاد کنیم، چون این بازی قدم مهمی برای حضور در جام جهانی است.
بازیکن تیم ملی افزود: در همین مدت کوتاهی که به ترکیه آمدیم، خوب تمرین کردیم. همه بازیکنان تیم ملی نیز حرفهای هستند و اینگونه نیست که از زمان آغاز جنگ، فقط استراحت کرده باشند.
وی افزود: همه بچهها انفرادی تمرین کردهاند. شرایط بدنیمان خوب است و میتوانیم با نیجریه رقابت کنیم.
منبع خبر "
صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.