ابوالقاسم‌پور: لازم باشد خودم می‌جنگم

مشرق نیوز چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 21:59
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: الان وقت سکوت نیست و اگر لازم باشد خودم می‌جنگم.

به گزارش مشرق، بهنام ابوالقاسم‌پور در واکنش به سکوت برخی چهره‌های ورزشی نسبت به تجاوز ددمنشانه آمریکا و رژیم صهیونیستی به خاک کشورمان، اظهار داشت: خود من در سال‌های گذشته می‌گفتم ورزشکار و فوتبالیست‌ نباید در سیاست دخالت کند اما الان آنها تجاوز و بمباران را شروع کرده، مدرسه میناب را زدند و رهبر ما را شهید کردند.

مدیرعامل استقلال خوزستان افزود: الان دیگر باید وسط بیاییم. هر موقع احساس کنم، شاید لباس بپوشم و خودم بروم بجنگم.

وی درمورد همصدایی برخی چهره‌ها و ورزشکاران با متجاوزان به خاک وطن، گفت: آن افرادی که سوار جریان متجاوز می‌شوند، خانواده ندارند. هرچند در ایران به جایگاهی رسیده‌، زندگی خود را شکل داده، از بچگی شیر اینجا را خورده‌ و در همین خاک بزرگ شده‌اند. آنها وطن فروش هستند که پرچم را آتش زده و روی موج سوار می‌شوند. زمانی که اینجا بودند، حرف دیگری می‌زدند و الان که به ایران دسترسی ندارند، یک حرف دیگر. اگر وجود داشتی، در همین ایران حرفت را می‌زدی.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.