چرا هرگز نباید صبحانه موز بخورید؟

اقتصادنیوز چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 21:09
اقتصادنیوز: صبح‌ها همیشه عجله داریم و اولین چیزی که بی خیالش می‌شویم صبحانه است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از اطلاعات آنلاین، اولین چیزی که موز به عنوان منبع تغذیه‌ای وارد چرخه زندگی می‌شود چراکه خوشمزه و قابل حمل است.

اما تحقیقات نشان می‌دهد بهترین چیز برای صبحانه خوردن نیست.

در حالی که میوه استوایی دارای خواص خوب زیادی مانند پتاسیم، منیزیم و فیبر بالا است، اما به عنوان یک میان وعده صبحگاهی مفید نیست.

 دکتر جفری می‌گوید که دلیل این امر این است که "آنها ۲۵ درصد قند دارند و نسبتاً اسیدی هستند".

آنها به شما یک تقویت موقتی مناسب می‌دهند، اما به زودی دوباره احساس خستگی و گرسنگی خواهید کرد.

دکتر جفری تا آنجا پیش می‌رود که آنها را «آب نبات طبیعت» می‌نامد. آنها در واقع می‌توانند هوس ایجاد کرده و بعدا منجر به پرخوری شود.

وی چیزهایی مانند کره نارگیل، بادام خام، شاهدانه، کتان و چیا را توصیه می‌کند.

به گفته وی از آنجایی که موز اسیدی است، باید اسید را خنثی کنید تا از مزایای پتاسیم، فیبر و منیزیم بدون عجله قند استفاده کنید.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.