فعال‌سازی سهمیه‌های ارزی تولیدی و بازرگانی سال ۱۴۰۵ در سامانه جامع تجارت

صدا و سیما چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 19:17
وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد امکان استفاده از سهمیه‌های ارزی واردات در حوزه‌های «بازرگانی» و «تولیدی» برای سال ۱۴۰۵ در سامانه جامع تجارت فراهم شده است.

فعال‌سازی سهمیه‌های ارزی تولیدی و بازرگانی سال ۱۴۰۵ در سامانه جامع تجارت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سامانه جامع تجارت در  اطلاعیه برای کاربران تجارت فرامرزی اعلام کرد، نحوه فعال‌سازی سهمیه‌های ارزی واردات برای فصل بهار ۱۴۰۵، اقدامات فنی و سامانه‌ای لازم برای بهره‌برداری متقاضیان از سهمیه‌های سال جاری در سامانه جامع تجارت انجام شده است.

بر این اساس، پاسخ درخواست‌های مجوز سهمیه به صورتخودکار در سامانه صادر می‌شود و متقاضیان برای دریافت این مجوزها **نیازی به مراجعه حضوری** ندارند.

وزارت صمت تأکید کرده است متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه جامع تجارت نسبت به ثبت و پیگیری درخواست‌های مربوط به سهمیه‌های ارزی تولیدی و بازرگانی اقدام کنند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.