اقتصادنیوز: سخنگوی قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیا(ص) با تاکید بر اینکه به دنبال فرماندهان و سربازان فراری آمریکایی هستیم، گفت: از مردم کشورهای منطقه میخواهیم محل اختفای آنها را گزارش کنند و همزمان برای امنیت خود، اخراج آمریکاییها را از منطقه خواستار شوند.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ دوم پاسدار ابراهیم ذوالفقاری، سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) عنوان کرد: با توجه به اینکه همه پایگاه های آمریکا در منطقه از بین رفته است، فرماندهان و سربازان آمریکا فرار و در مخفی گاه های خارج از پایگاه ها پناه گرفتهاند و ما به دنبال آنها می گردیم.
وی گفت: از مردم کشورهای منطقه میخواهیم محل اختفای آنها را گزارش کنند و همزمان برای امنیت خود، اخراج آمریکاییها را از منطقه خواستار شوند.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.