کاپیتان اسبق استقلال از آی‌سی‌یو خارج شد 

خبرورزشی چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 17:15
شاهرخ بیانی کاپیتان و مربی اسبق استقلال که در روزهای پایانی اسفند ۱۴۰۴ در بیمارستان بستری شده بود، حالا خوشبختانه شرایط بهتری پیدا کرده است و دیگر در آی. سی. یو بستری نیست.  

در روزهای منتهی به تحویل سال، شاهرخ بیانی کاپیتان پرافتخار استقلال که سابقه قهرمانی با این تیم در آسیا را هم دارد، اوقات بسیار سختی را سپری کرد و متاسفانه کارش به بیمارستان کشیده شد.  

آقا شاهرخ به خاطر نوسانات قند خون در بیمارستان بستری شد و حتی او را به بخش مراقبت‌های ویژه منتقل کردند ولی حالا خبرهای رسیده حکایت از بهبودی نسبی او دارد. شاهین بیانی ملی پوش اسبق استقلال و برادر شاهرخ پیرامون این ماجرا طی گفتگوی کوتاه به ما اعلام کرد برادرش از آی. سی. یو خارج شده و حالا در بخش بستری شده است.  
امیدواریم هرچه زودتر شاهد ترخیص شاهرخ بیانی عزیز از بیمارستان باشیم و دیگر او و هیچ پیشکسوت دیگری را در چنین اماکنی نبینیم.  
بیشتر بخوانید: قلعه‌نویی نقطه ضعف استقلال را برملا کرد

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.