سفیر ایران در پاکستان: هیچ مذاکره‌ای بین واشنگتن و تهران انجام نشده است

اقتصادنیوز چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 12:55
اقتصادنیوز: سفیر ایران در پاکستان گفت: تلاش‌های دوستانه‌ای از سوی کشورهای دوست در جریان است، اما این به معنای مذاکرات بین ایران و ایالات متحده نیست.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از جماران، خبرگزاری آسوشیتد پرس به نقل از سفیر ایران در پاکستان نوشت: هیچ مذاکره‌ای بین واشنگتن و تهران انجام نشده است.

وی گفت: تلاش‌های دوستانه‌ای از سوی کشورهای دوست در جریان است، اما این به معنای مذاکرات بین ایران و ایالات متحده نیست. تلاش‌های کشورهای دوست برای ایجاد زمینه‌های گفت‌وگو بین تهران و واشنگتن است و امیدواریم که به پایان جنگ منجر شود.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.