سناتور آمریکایی: ترامپ هنوز هم برای بحران تنگه هرمز برنامه‌ای ندارد ​

اقتصادنیوز چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 11:06
اقتصادنیوز: سناتور آمریکایی با اشاره به بسته ماندن تنگه هرمز نوشت: ترامپ برنامه‌ای برای مقابله با این بحران نداشت و ندارد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، کریس مورفی، رهبر دموکرات‌های سنای آمریکا، با انتقاد از عملکرد دونالد ترامپ در قبال جنگ با ایران، اعلام کرد جنگ فاجعه‌بار ترامپ با ایران چهار هفته است که آغاز شده و تنگه هرمز هنوز بسته است. این کاملاً قابل پیش‌بینی بود، اما ترامپ هیچ برنامه‌ای برای مقابله با این بحران نداشت - و هنوز هم ندارد.

وی تأکید کرد که ترامپ از ابتدا برنامه‌ای برای مدیریت این وضعیت نداشت و تاکنون نیز راهکاری ارائه نکرده است.

مورفی همچنین با اشاره به پیامدهای اقتصادی این بحران گفت شرکت‌های نفتی از افزایش قیمت‌ها آسیب چندانی نمی‌بینند، اما این شرایط برای شهروندان عادی به معنای فشار و مشکلات بیشتر خواهد بود.

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.