فرشاد فرجی بازیکن فصل پیش پرسپولیس که در ابتدای این فصل به تراکتور پیوست با حضور در هلال احمر شهر قائمشهر برای کمک به هموطنان آسیب دیده اعلام آمادگی کرد و به پویش «ایران ما» پیوست.
پیش از این و پس از شروع جنگ تحمیلی کشورمان با آمریکا و اسرائیل شماری از اهالی ورزش و همچنین هنرمندان کشورمان مانند مهدی رحمتی و پژمان جمشیدی نیز به این پویش ملحق شده بودند.
بیشتر بخوانید: جراحت سرمربی سابق استقلال در جنگ

منبع خبر "
خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.