آقای گل به مردم ایران پیام داد: ما یک وظیفه نسبت به این لباس و تیم ملی داریم

خبرورزشی سه شنبه 04 فروردین 1405 - 21:51
امیرحسین حسین‌زاده، مهاجم ملی‌پوش تراکتور ضمن تبریک سال نو و ابراز امیدواری برای بازگشت آرامش به کشور، بر وظیفه بازیکنان در قبال تیم ملی تأکید کرد و ابراز امیدواری نمود نمایش خوبی در دو بازی تدارکاتی پیش رو مقابل نیجریه و کاستاریکا ارائه دهند.

امیرحسین حسین‌زاده، مهاجم ملی‌پوش تراکتور که در فصل جاری نمایش درخشانی داشته، در حاشیه دومین جلسه تمرینی تیم ملی در اردوی ترکیه، در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره مسائل مختلف به صحبت پرداخت.

حسین‌زاده ضمن تبریک سال نو، گفت: امیدوارم هرچه سریع‌تر آرامش به کشورم برگردد و مردم ایران در شرایط عادی قرار بگیرند تا دوباره مثل قبل زندگی کنند. از مردم عزیز ایران می‌خواهم مواظب خود و خانواده‌هایشان باشند.

او ادامه داد: پس از حدود سه ماه دوری، دوباره در تیم ملی دور هم جمع شدیم و خیلی خوشحالم که بازیکنان را در اردو دیدم. ما یک وظیفه نسبت به این لباس و تیم ملی داریم که باید به نحو احسن انجام بدهیم.

آقای گل لیگ برتر در خصوص دو مسابقه تدارکاتی تیم ملی در ترکیه ابراز کرد: تمام تمرکزمان را روی این دو بازی گذاشتیم تا عملکرد خوبی ارائه بدهیم و بتوانیم خواسته‌های کادر فنی را اجرا کنیم.

حسین‌زاده اضافه کرد: متاسفانه پس از تعطیلی لیگ، تمرینات گروهی نداشتم ولی تا جایی که امکان داشت، به‌صورت انفرادی کارم را انجام دادم، اما امیدوارم همه بچه‌ها به سلامت این اردو را پشت سر بگذارند و دوباره به کنار خانواده‌هایشان برگردند.

بیشتر بخوانید: گزارش تصویری| استارت یوزهای ایرانی برای نیجریه

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.