فرزاد حسنی: 4هفته است پیگیر حضور در تلویزیون هستم/ یک فرد خاص در ایام جنگ اجازه حضور به من نداد

خبرآنلاین سه شنبه 04 فروردین 1405 - 19:08
فرزاد حسنی، مجری تلویزیون، اعلام کرد در طول ایام جنگ تلاش کرده برای حضور در آنتن صداوسیما فعالیت داشته باشد، اما این امکان برای او فراهم نشده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین  به نقل از سایت تابناک وی در متنی نوشت: در تمام این چهار هفته پیگیر حضور بر روی آنتن صداوسیما بودم. با وجود تلاش‌های مدیران محترم رسانه فقط به دلیل مخالفت شخصی یک نفر این امکان فراهم نشد.به تمامی همکاران شجاع و ارجمندم در رسانه ملی که در این زمانه غیرت خیز لحظه ای در انجام وظیفه انسانی و میهنی خود کوتاهی نکردند افتخار می کنم.
با قلب هزار پاره از داغ شهیدانمان در برابر عظمت سربازان ایران، سر تعظیم فرود می‌آورم و دستان شیرمردان ایرانی در پشت لنجرها و پرواز دهندگان پهپادها را می بوسم.

1717

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.