ورزشی رکنا: فرشاد فرجی، مدافع خوشنام تیم تراکتورسازی تبریز و بازیکن سابق پرسپولیس، در وقفهای بین تمرینات، به زادگاهش بازگشت و با حضور در پایگاه جمعیت هلال احمر قائمشهر، رنگی از مسئولیتپذیری اجتماعی را به نمایش گذاشت.
این بازیکن محبوب فوتبال که ریشه در خاک مازندران دارد، با مراجعه به پایگاه هلال احمر، ضمن دیدار با امدادگران و جهادگران این مجموعه، از نزدیک با فعالیتهای انساندوستانه و امدادی آنان آشنا شد.
حضور فرجی در میان کادر هلال احمر، نه تنها نشانهای از حمایت از نیکوکاری است، بلکه نشان میدهد قهرمانان ورزشی در کنار میدانهای رقابت، دغدغههای اجتماعی و انسانی را نیز در دل میپرورانند. این دیدار با استقبال گرم نیروهای هلال احمر و جوانان قائمشهر روبهرو شد.
منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.