واکنش ایران به ضرب‌الاجل ترامپ‌ برای بازگشایی تنگه هرمز | قید زدنِ زیرساخت‌ها را بزنید؛ وگرنه‌...

همشهری آنلاین یکشنبه 02 فروردین 1405 - 04:42
سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا (ص) نسبت به تهدید ترامپ و تعیین ضرب‌الاجل برای بازگشایی کامل تنگه هرمز واکنش نشان داد.

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ دوم پاسدار "ابراهیم ذوالفقاری" خطاب به ائتلاف آمریکایی و اسرائیلی اعلام کرد: پیرو هشدارهای قبلی، چنانچه زیرساخت‌های سوخت و انرژی ایران از سوی دشمن مورد تجاوز قرار گیرد، کلیه زیرساخت‌های انرژی، فناوری اطلاعات و آب شیرین‌کن متعلق به آمریکا و رژیم در منطقه هدف قرار خواهند گرفت.

"دونالد ترامپ" رئیس‌جمهور آمریکا ساعتی پیش تهدید کرد اگر جمهوری اسلامی ایران ظرف ۴۸ ساعت تنگه هرمز را به‌طور کامل باز و بدون هیچ تهدیدی باز نکند، ایالات متحده نیروگاه‌های برق این کشور را هدف قرار داده و نابود خواهد کرد؛ حملاتی که به گفته او از بزرگ‌ترین نیروگاه آغاز می‌شود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.