سپاه: جنگنده اف16 دشمن را زدیم

افکار نیوز شنبه 01 فروردین 1405 - 17:11
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: سومین جنگنده دشمن متخاصم در آسمان مرکزی ایران مورد اصابت قرار گرفت.

 روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: سومین جنگنده دشمن متخاصم متعلق به رژیم صهیونیستی از نوع F16 در ساعت 3/45 دقیقه بامداد در بخش مرکزی ایران توسط سامانه‌های نوین پدافند هوایی نیروی هوافضای سپاه پاسداران مورد اصابت قرار گرفت.

رهگیری و انهدام موفق بیش از 200 فروند هواگرد شامل پهپاد، موشک کروز، سوخت‌رسان و جنگنده‌های فوق‌پیشرفته دشمن در 3 هفته نخست جنگ، نشان از افزایش قدرت رصد و رهگیری متجاوزین در آسمان ایران و منطقه و تقویت سپرهای دفاع هوایی کشور است.

 

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.