برنامه‌ریزی برای مدیریت بهینه سوخت در ایام نوروز

خبرگزاری مهر شنبه 01 فروردین 1405 - 15:04
وزیر نفت از برنامه‌ریزی برای مدیریت بهینه سوخت در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نفت، محسن پاک‌نژاد اظهار کرد: تدابیر لازم برای مدیریت بهینه مصرف سوخت در ایام تعطیلات نوروز در جریان است و مردم با رعایت صرفه‌جویی نقش مهمی در کاهش فشار بر شبکه سوخت خواهند داشت.

وزیر نفت افزود: از هموطنان انتظار داریم در مصرف گاز، برق، بنزین و سایر حامل‌ها صرفه‌جویی کرده و بهینه مصرف کنند.

پاک‌نژاد گفت:‌ هم‌زمان مسئولان ذیربط نیز تدابیری اتخاذ خواهند کرد تا در میان‌مدت و بلندمدت بتوانیم سوخت را به نحو بهینه مدیریت کنیم و مردم عزیزمان را از چالش‌هایی که ممکن است در این ارتباط با آن مواجه شوند، دور نگه داریم.

وزیر نفت اظهار کرد: ان‌شاءالله بعد از این دوره، تدابیری اتخاذ می‌شود و در صورت لزوم، محدودیت‌ها تنظیم خواهد شد. در حال حاضر همه کشورهای دنیا بعد از اتفاقات مربوط به جنگ که پیش آمده، سقف مصرف تعریف کرده‌اند؛ کشورهایی که مثل ما خیلی در معرض جنگ نیستند، اما سوخت‌رسانی آن‌ها مختل شده، محدودیت تعریف کرده‌اند. بخشی از این موضوع جزو اقتضائات شرایط فعلی است. ان‌شاءالله با پیروزی از این جنگ بیرون خواهیم آمد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید