بانک سپه: خدمات بانکی از طریق دستگاه‌های عابربانک و POS فراهم شد

الف شنبه 01 فروردین 1405 - 10:20
خدمات بانک سپه پس از یک توقف ناگهانی، به تدریج در حال بازگشت به روال عادی است. صبح امروز سه‌شنبه ۱۹ اسفندماه، دسترسی به اینترنت بانک و همراه بانک قطع شده بود و بانک نیز با ارسال پیامک به مشتریان اطلاع‌رسانی کرد.

در اطلاعیه جدید بانک سپه اعلام شد که خدمات عابربانک‌ها و پایانه‌های فروشگاهی (POS) در حال حاضر فعال هستند و طی ساعات آتی، همراه بانک و اینترنت بانک نیز عملیاتی می‌شود. پیش از این، بانک ملی نیز با وجود توقف مشابه خدماتش، خبر بازگشت برخی سرویس‌ها را اطلاع‌رسانی کرده بود اما علت اصلی اختلال همچنان مشخص نیست.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.