ترامپ ادعا کرد: ما از تنگه هرمز استفاده نمی‌کنیم/ نمی‌خواهم آتش‌بس برقرار کنم

اقتصادنیوز شنبه 01 فروردین 1405 - 00:20
اقتصادنیوز: ترامپ ادعا کرد: می‌توانیم با ایران گفت‌وگو کنیم اما نمی‌خواهم آتش‌بس برقرار کنم.

به گزارش اقتصادنیوز، بر اساس آنچه کانال شرق نوشته است، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا گفت که این کشور از تنگه هرمز استفاده نمی‌کند و کشورهای دیگر باید در این موضوع ورود کنند، و جنگ را زمانی پایان می‌دهم که آماده آن باشم.

وی مدعی شد: طرحی برای جزیره خارک دارم اما درباره آن صحبت نمی‌کنم، و در زمینه نظامی توانستیم پیروز شویم. معتقدم زمانی که آمریکا بخواهد جنگ را پایان دهد اسرائیل نیز این آمادگی را خواهد داشت.

وی ادامه داد: خیلی خوب خواهد بود که چین و کره جنوبی در بازگشایی تنگه هرمز نقش ایفا کنند.

ترامپ ادعا کرد: می‌توانیم با ایران گفت‌وگو کنیم اما نمی‌خواهم آتش‌بس برقرار کنم.

 

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.