پزشکیان خطاب به استانداران: مردم نباید کمبودی احساس کنند

مشرق نیوز جمعه 29 اسفند 1404 - 15:10
ئیس جمهور در پیامی خطاب به استانداران مبنی بر این که مردم نباید کمبودی احساس کنند، اظهار داشت: تامین نیازهای اساسی و کمک به استان های همجواری که مورد هجوم بیشتری هستند را جدی بگیرید.

به گزارش مشرق، مسعود پزشکیان در پیامی در شبکه ایکس نوشت: «استانداران محترم؛ مدیریت میدانی و حفظ آرامش جامعه اولویت ماست».

وی افزود: «تأمین نیازهای اساسی و کمک به استان‌های همجواری که مورد هجوم بیشتری هستند را جدی بگیرید. گزارش‌های استان‌ها را به‌صورت منظم دریافت می‌کنم؛ مردم نباید کمبودی احساس کنند. از همه شما که ‎پای کار مردم هستید، قدردانی می‌کنم».

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.