اعلام آمادگی یک باشگاه برای بازسازی مدرسه میناب

برترین‌ها جمعه 29 اسفند 1404 - 09:42
سرمربی تیم فوتبال پالایش نفت بندرعباس گفت که اعضای این تیم آماده‌اند تا مدرسه شجره طیبه میناب را بازسازی کنند.

خبرورزشی: ابراهیم صادقی، سرمربی تیم فوتبال پالایش نفت بندرعباس با انتشار پیامی همدلانه، از همراهی بازیکنان باشگاه و اعضای کادر فنی در تلاش برای بازسازی مدرسه شجره طیبه در شهرستان میناب خبر داد.

0

صادقی در این پیام ضمن ابراز همدردی عمیق با بازماندگان و خانواده‌های داغدار حادثه ناوشکن دنا، بر تعهد جمعی کادر و بازیکنان برای مشارکت فعال در بازسازی این مدرسه تأکید کرد.

سرمربی پالایش نفت بندرعباس در این پیام گفت: قول می‌دهیم پس از پایان جنگ تحمیلی، ورزشکاران باشگاه پالایش نفت و سایر ورزشکاران استان بندرعباس تمام تلاش خودمان را ‌کنیم تا مدرسه بسیار خوبی در میناب بسازیم.

 

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.