هشدار قرارگاه خاتم درباره قصد اسرائیل برای حمله به تأسیسات آرامکو

الف پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 21:36
قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا هشدار داد که رژیم صهیونیستی قصد حمله به آرامکو را دارد.

به گزارش تسنیم، سخنگوی قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا تصریح کرد: همانطور که قبلا نیز اعلام کردیم نیروهای مسلح ایران تمام زیرساخت‌های متعلق به آمریکا و رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار خواهند داد و مسئولیت آن را رسما می‌پذیرد و اعلام می‌نماید. 

برابر اخبار دریافتی، رژیم صهیونیستی قصد حمله به زیرساخت‌های انرژی در منطقه از جمله تاسیسات آرامکو را دارد که سوابق شرارت‌های رژیم برای متهم سازی ایران و ایجاد فتنه بین کشورهای منطقه مؤید این نیت پلید می‌باشد.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.