پیشنهادهای تطمیع‌کننده‌ استرالیا به تیم ملی فوتبال زنان | بچه‌ها خوشحالند که برگشته‌اند

همشهری آنلاین پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 21:34
عضو تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان گفت: بچه‌ها با اختیار خود برگشتند و احساس پشیمانی کردند و از این برگشت خود ناراحت نیستند.

به گزارش همشهری آنلاین، افسانه چترنور عضو تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان گفت: بعد از استقبال گسترده در تبریز و زنجان، در قزوین هم مردم ورزش دوست استقبال خیلی خوبی از ما داشتند.

وی افزود: در کنار مردم خونگرم قزوین و استقبال آنان حس و حال خیلی خوبی داشتیم انگاری که خانواده های خودمان را می‌دیدیم.

چترنور بیان کرد: در تهران هم برنامه استقبال را خواهیم داشت و از همه عوامل از جمله آقای تاج رییس فدراسیون فوتبال خیلی زحمت کشیدند خدارا شکاربم که توانستیم تمام زحماتشان را با این برگشت خودمان بدهیم.

وی ادامه داد: این کوچکترین کاری بود که می‌توانستیم هم برای خود و هم برای کشورمان انجام دهیم.

عضو تیم ملی فوتبال بانوانم گفت: پیشنهادات تطمیع‌کننده‌ای به بچه‌ها شد چالش‌های بسیاری داشتیم ولی مهم این بود که بچه‌ها با اختیار خود برگشتند و احساس پشیمانی کردند و از این برگشت خود ناراحت نیستند بلکه خوشحال هم هستند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.