بازداشت افرادی که موقعیت ایست های بازرسی را لو دادند | دستگیری شماری از اتباع بیگانه

همشهری آنلاین پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 19:27
سازمان اطلاعات سپاه در اطلاعیه ای از بازداشت ۱۷۸ وطن فروش و مزدور دشمن آمریکایی - صهیونی از ابتدای جنگ تاکنون خبر داد و اعلام کرد: این وطن فروشان موقعیت مراکز هلال احمر و ایست بازرسی ها را به سرویس های جاسوسی می فرستادند.

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران روز پنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۴ در اطلاعیه اعلام کرد: این وطن فروشان موقعیت مراکز هلال احمر و ایست بازرسی ها را با هدف هدف قرار گرفتن این مراکز و تصاویر نقاط حساس مورد اصابت را برای سرویس های جاسوسی دشمن آمریکایی - صهیونی میفرستادند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: شماری از اتباع بیگانه هم از ابتدای جنگ تاکنون بازداشت و از آن‌ها تجهیزات نظامی و فنی از قبیل سلاح، دستگاه های مکان‌یاب، وسایل ارتباطی ویژه و ارزهای خارجی کشف و ضبط شده.

سازمان اطلاعات سپاه در بیانیه خود آورده است: سربازان گمنام امام زمان(عج) در سازمان اطلاعات سپاه ضمن برخورد قاطعانه با عوامل خودفروخته از مردم خواسته اند همچون همیشه، موارد مشکوک را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۴ یا دستیار(ربات) این سامانه در پیام رسان های بله روبیکا و سروش به آدرس@s۱۱۴ گزارش کنند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.