وعده ۲۳۰۰ سوخت تشویقی به کامیون‌داران برزمین مانده

خبرگزاری مهر پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 15:27
نایب‌رئیس کانون کامیون‌داران کشور گفت: با وجود وعده تخصیص ۲۳۰۰ لیتر گازوئیل به کامیون‌داران حمل کالاهای اساسی از چابهار، این مشوق سوختی هنوز به رانندگان پرداخت نشده است.

جلال موسوی، نایب‌رئیس کانون کامیون‌داران کشور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت جابه‌جایی کالاهای اساسی از بنادر کشور، اظهار کرد: در حال حاضر کامیون‌داران همچنان در حال جابه‌جایی کالاهای اساسی از بنادر هستند و ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای در این بخش فعال است.

وی افزود: با این حال، بخشی از مشوق‌هایی که قرار بود به رانندگان کامیون اختصاص یابد، هنوز پرداخت نشده و این موضوع موجب نارضایتی در میان کامیون‌داران شده است.

موسوی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام‌شده، قرار بود ۳۰۰ لیتر گازوئیل در مرحله نخست و سپس ۲ هزار لیتر دیگر به کامیون‌دارانی که از چابهار اقدام به جابه‌جایی کالاهای اساسی می‌کنند، به‌عنوان سوخت تشویقی اختصاص یابد، اما این سهمیه‌ها تاکنون به‌طور کامل پرداخت نشده است.

نایب‌رئیس کانون کامیون‌داران کشور ادامه داد: همچنین مقرر شده بود تأمین سوخت مورد نیاز ناوگان و برخی اقلام مصرفی از جمله روغن در قالب بسته‌های حمایتی انجام شود، اما این موارد نیز هنوز اجرایی نشده است.

وی یادآور شد: هماهنگی‌هایی با دستگاه‌های مسئول از جمله سازمان‌های مرتبط انجام شده و پیگیری‌ها برای پرداخت مطالبات و تأمین سوخت در حال انجام است، اما این اقدامات هنوز به نتیجه نهایی نرسیده است.

موسوی در پایان خاطرنشان کرد: با وجود افزایش حجم جابه‌جایی کالا در ایام پایانی سال، کامیون‌داران همچنان پای کار هستند و در صورت نیاز، ناوگان برای حمل کالاهای اساسی به بنادر مختلف اعزام می‌شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.