اقتصادنیوز: آذری جهرمی در واکنش به بیاطلاعی ترامپ از حمله اسرائیل به تاسیسات پارس جنوبی نوشت: به نظرم تا عصر مجددا اسناد جدیدی از پرونده اپستین منتشر میشود و آقای ترامپ یادش میآید که در جریان بوده است.
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایلنا، محمدجواد آذری جهرمی در شبکه اجتماعی خود نوشت:
دونالد ترامپ، پس از پاسخ ایران به حمله به تاسیسات پارس جنوبی، گفته است در جریان حمله رژیم صهیونیستی به این تاسیسات نبوده و این حمله دیگر تکرار نخواهد شد.
به نظرم تا عصر مجددا اسناد جدیدی از پرونده اپستین منتشر میشود و آقای ترامپ یادش میآید که در جریان بوده است.
هیچگاه در تاریخ، تا به حال آمریکا اینگونه ذلیل و دنباله رو سیاستهای فرقه ای صهیونیستها نبوده است.
منبع خبر "
اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.