گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سوئد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 02:08
در تماس تلفنی ماریا مالمر استنرگارد وزیر امور خارجه سوئد با سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، طرفین درباره مسائل دوجانبه و موضوعات کنسولی رایزنی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در تماس تلفنی ماریا مالمر استنرگارد وزیر امور خارجه سوئد با سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، طرفین درباره مسائل دوجانبه و موضوعات کنسولی رایزنی کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان در این گفت‌وگو با محکوم کردن حمایت تأسف‌بار دولت سوئد از یک فرد محکوم به جاسوسی برای رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که جمهوری اسلامی ایران به هیچ عنوان در خصوص امنیت مردم خود مسامحه نمی‌کند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.