واکنش پزشکیان به حمله به زیرساخت‌های انرژی کشور

تابناک پنج شنبه 28 اسفند 1404 - 00:06
رئیس‌جمهوری با محکومیت حمله به زیرساخت‌های انرژی ایران، تصریح کرد: این اقدامات شرایط را پیچیده‌تر کرده و می‌تواند پیامدهایی خارج از کنترل به‌دنبال داشته باشد که دامنه آن همه جهان را درگیر می‌کند.

به گزارش تابناک، مسعود پزشکیان در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: 

«حمله به زیرساخت‌های انرژی ایران را قاطعانه محکوم می‌کنم. این‌گونه اقدامات تجاوزکارانه، دستاوردی برای دشمن صهیونی آمریکایی و حامیانشان نخواهد داشت. بلکه شرایط را پیچیده‌تر کرده و می‌تواند پیامدهایی خارج از کنترل به‌دنبال داشته باشد که دامنه آن همه جهان را درگیر می‌کند.»

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.