بازگشایی درهای اصلی بهشت زهرا(س) از ساعت ۴:۳۰ صبح پنجشنبه

مشرق نیوز چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 21:19
در آستانه پنجشنبه پایانی سال، پلیس راهور از بازگشایی درهای اصلی بهشت زهرا(س) از ساعت ۴:۳۰ صبح خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار سید ابوالفضل موسوی‌پور، رییس پلیس راهور تهران بزرگ اظهار کرد: شهروندانی که طبق سنوات هرسال در آخرین پنجشنبه و جمعه سال قصد زیارت اهل قبور را دارند با هماهنگی به عمل آمده با مدیران محترم سازمان بهشت زهرا (س) می‌توانند از ساعت ۴/۳۰ صبح با بازگشایی درب‌های اصلی بهشت زهرا (س) مراجعه کنند.

موسوی‌پور افزود: همکاران من در پلیس راهور تهران بزرگ در طول مسیر ضمن تسهیل در تردد مراجعه کنندگان به بهشت زهرا(س) نسبت رفع گره‌های ترافیکی احتمالی اقدام لازم را صورت خواهند داد.

رییس پلیس راهور تهران بزرگ از شهروندان خواست ضمن مدیریت زمان و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی از توقف‌های غیر مجاز و سد معبر که باعث اخلال در تردد دیگر شهروندان می‌شود جدا خودداری کرده و با رعایت سرعت مطمئنه به سلامت به مقصد برسند.

توصیه پایانی رییس پلیس راهور تهران برای آن دسته از مراجعینی است که با موتورسیکلت جهت زیارت اهل قبور به محل بهشت زهرا مراجعه می‌نمایند، استفاده از کلاه ایمنی برای سرنشین و ترک‌نشین موتورسیکلت ضروری است چرا که ضامن سلامتی راکبان این وسیله نقلیه کم ایمن کلاه ایمنی، کلاه زندگی است.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.