آسیب به تعدادی از تاسیسات منطقه ویژه انرژی پارس/ عملیات خنک‌سازی انجام می‌شود

خبرآنلاین چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 18:31
یک منبع آگاه گفت: تعدادی از تأسیسات منطقه ویژه انرژی پارس بر اثر حمله‌های دشمن دچار آسیب شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک منبع آگاه با اشاره به حمله نظامی به تاسیسات عسلویه اظهار داشا: تعدادی از تأسیسات منطقه ویژه انرژی پارس بر اثر حمله‌های دشمن دچار آسیب شدند

ایلنا نوشت: وی افزود: برخی از تأسیسات منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در پی حمله موشکی دشمن صهیونی- آمریکایی دچار آسیب شد.

وی توضیح داد: بعضی از تأسیسات عسلویه ساعت ۱۴ و ۸ دقیقه امروز (۲۷ اسفند) هدف حمله جنگنده‌های دشمن آمریکایی- صهیونیستی قرار گرفت.

 این منبع آگاه تاکید کرد: تاکنون هیچ مصدومیت یا آسیب جانی بر اثر این حمله‌ها گزارش نشده و عملیات خنک‌سازی و خاموش کردن آتش ناشی از حمله‌ها در حال اجراست.

۲۲۳۲۲۵

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.