فرماندار عسلویه: فازهای ۶ و ۳،۴،۵ در پارس جنوبی مورد حمله آمریکا و اسرائیل قرار گرفت

رکنا چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 15:38
فرماندار عسلویه اعلام کرد: فازهای ۶ و ۳،۴،۵ مستقر در پارس جنوبی مورد اصابت پرتابه دشمن قرار گرفت.
فرماندار عسلویه:  فازهای ۶ و ۳،۴،۵ در پارس جنوبی مورد حمله آمریکا و اسرائیل قرار گرفت

به گزارش رکنا،  فرماندار عسلویه اعلام کرد:  فازهای ۶ و ۳،۴،۵ مستقر در پارس جنوبی مورد اصابت پرتابه دشمن صهیونی- آمریکایی قرار گرفت.

وی افزود: برای کنترل و جلوگیری از سرایت آتش فازهای یادشده از مدار خارج شده اند. شرایط تحت کنترل است و آتش نشانی های پارس جنوبی و منطقه ویژه اقتصادی پارس در حال مهار آتش هستند.

 تاکنون خسارت جانی گزارش نشده است.

 

اخبار تاپ حوادث

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.