پویش ملی تولید پادکست «هم‌صدا برای ایران»

خبرآنلاین چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 14:31
سازمان صداوسیما پویش ملی تولید پادکست «هم‌صدا برای ایران» را برگزار می کند. 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، سازمان صداوسیما در پی تجاوز صهیونی - آمریکایی، پویش ملی تولید پادکست «هم‌صدا برای ایران» را برگزار می کند.

در متن فراخوان این پویش آمده است:

«اینجا کشوری است که تاریخ، با صدای مردم نوشته می‌شود و حالا نوبت صدای توست. این روزهای وطن را روایت کن

سه دقیقه... از امید بگو ... از باهم بودن‌ ... از ایران»

علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش می توانند پادکست را ضبط و به پویش ملی «هم‌صدا برای ایران» بپیوندند.

پادکست های منتخب از صدا و سیما پخش و در کانال های مجازی قرار خواهد گرفت.

59243

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.