آسیب به ۸ کارخانه داروسازی در کشور

صدا و سیما چهارشنبه 27 اسفند 1404 - 14:21
مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو گفت: طی حملات دشمن تاکنون حدود ۸ کارخانه داروسازی در کشور آسیب دیدند.
آسیب به ۸ کارخانه داروسازی در کشور
 
محمد هاشمی در مصاحبه با خبرنگار تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما افزود: این آسیب‌ها در برخی موارد به صورت جزئی و در برخی کارخانه‌ها شدیدتر و کلی است.
 
وی افزود: کارخانه‌های آسیب دیده در حال بازسازی هستند و این موضوعی اخلالی در روند تولید دارو ایجاد نکرده است.
 
هاشمی اضافه کرد: کارخانه‌های داروسازی بدون وقفه در حال تولید و تامین نیاز کشور هستند و پیش بینی‌های لازم برای تامین دارو انجام شده است.
 
مدیر روابط عمومی سازمان غذا و دارو افزود: همچنین چند شرکت پخش دارو نیز آسیب دیده، اما شبکه مویرگی توزیع دارو در کشور فعال است و بصورت شبانه روزی روند توزیع ادامه دارد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.